Krk barangolások

A Trans Hungaria előtti héten a Krk szigeten építgettem a formámat reggeli tekerésekkel, majd egész napos henyéléssel és tekintélyes mennyiségű tengeri herkentyű elfogyasztásával.

P1000787

Sajnos nem minden nap telt ilyen idillikus hangulatban, mert a nyaralás elején valami szédüléssel és fejfájással társított fáradtság vett erőt rajtam, de szerencsére 2-3 nap alatt elmúlt. Itthon a pakolásnál kimaradt a kikészített pótbelső és folt is a csomagokból. Murphy még a gravitációnál is szorgalmasabb, mert megérkezésem utáni első nap lapos gumival fogadott a biciklim. A közérzetem miatt egyébként sem ment volna a tekerés, csak az aggasztott, hogy a kisvárosban ahol laktunk, nem volt sem szervíz, sem bolt, ahol beszerezhettem volna valamit a probléma megoldására. A helyi bringakölcsönzőből is elhajtottak, hogy eladásra nincs belsőjük. Már az az aljasabb megoldás is megfordult a fejemben, hogy kikölcsönzök egy bringát és megcserélem a gumikat. Másnap másik srác vitte a bizniszt, és sokkal segítőkészebb volt, azaz lett új gumim. Majdnem minden oké, de most meg a GPS-emet nem tudtam bekapcsolni… annak az elemei is otthon maradtak. Ezekhez azért már könnyebben hozzá jutottam a helyi boltban. Indulhattak a túrák.

P1000720 P1000784P1000794 P1000806

Már tavaly is ugyanitt, Njivicében töltöttünk egy hetet, akkor csak Dobrinj környéki, néhol 10 százalék feletti emelkedőkkel ismerkedtem. Akkor az agyvátos 29-es Unittal voltam és bemeséltem magamnak, hogy az agyváltó miatt nehezek az emelkedők. Most, hogy szokjam a Trans Hungaria előtt a Corratecet, váltós 26-ossal nyomtam… és ugyanúgy megszenvedtem.

P1000781 3

Idén már elmerészkedtem Vrbnikig:

5 6

Ha jövőre is erre esz a fene, akkor megmászom Baska feletti csúcsokat is.
Naponta kábé ötven kilométeres köröket nyomtam, amibe próbáltam terepet és meredekebb emelkedőket is illeszteni. Visszafelé Punat, Krk és Malinska felé zártam a túrákat.
Errefelé vigyázni kell a köves utakon, mert “mintha lába kelne valamennyi rögnek” kiforognak a kerék alól, izgalmas pillanatokat okozva irányváltásoknál.

P1020391 P1020393

A kissé csípős kora reggeli indulás után mindig hamar felmászott a hőmérő mutatója. Jólesett a tekerés utáni csobbanás a tengerben.
Fontos tudnivaló, hogy azok az útnak tűnő objektumok, amiket a GPS Adria Route térképe nem jelöl, azok tényleg nem vezetnek csak susnyásba, vízmosásba, vagy tanyához.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük